Κυλινδρικό τρόχισμα TSCHUDIN
Έτος κατασκευής : 1975
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 400 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 200 mm
Ύψος κέντρου : 100 mm
Διάμετρο ενός νέου τροχού λειάνσεως : 300 mm
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 400 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 200 mm
Ύψος κέντρου : 100 mm
Διάμετρο ενός νέου τροχού λειάνσεως : 300 mm
Ιταλία
Έτος κατασκευής : 1976
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 400 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 200 mm
Ύψος κέντρου : 100 mm
Διάμετρο ενός νέου τροχού λειάνσεως : 500 mm
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 400 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 200 mm
Ύψος κέντρου : 100 mm
Διάμετρο ενός νέου τροχού λειάνσεως : 500 mm
Ιταλία
Έτος κατασκευής : 1980
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 600 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 300 mm
Ύψος κέντρου : 150 mm
Διάμετρο ενός νέου τροχού λειάνσεως : 400 mm
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 600 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 300 mm
Ύψος κέντρου : 150 mm
Διάμετρο ενός νέου τροχού λειάνσεως : 400 mm
Ιταλία
Έτος κατασκευής : 1975
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 340 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 200 mm
Ύψος κέντρου : 100 mm
Διάμετρο ενός νέου τροχού λειάνσεως : 350 mm
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 340 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 200 mm
Ύψος κέντρου : 100 mm
Διάμετρο ενός νέου τροχού λειάνσεως : 350 mm
Ιταλία