Κυλινδρικό τρόχισμα WMW
Έτος κατασκευής : 1997
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 1000 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 630 mm
Ύψος κέντρου : 315 mm
Μέγιστο βάρος του άξονα μεταξύ των κέντρων : 400 kg
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 1000 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 630 mm
Ύψος κέντρου : 315 mm
Μέγιστο βάρος του άξονα μεταξύ των κέντρων : 400 kg
7900 EUR
Γαλλία
Έτος κατασκευής : 1969
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 4000 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 1000 mm
Ύψος κέντρου : 600 mm
Μέγιστο βάρος του άξονα μεταξύ των κέντρων : 10000 kg
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 4000 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 1000 mm
Ύψος κέντρου : 600 mm
Μέγιστο βάρος του άξονα μεταξύ των κέντρων : 10000 kg
Ιταλία
Έτος κατασκευής : 1990
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 1500 mm
Μέγιστο βάρος του άξονα μεταξύ των κέντρων : 500 kg
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 1500 mm
Μέγιστο βάρος του άξονα μεταξύ των κέντρων : 500 kg
Γερμανία
Έτος κατασκευής : 1987
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 630 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 180 mm
Υγρό σύστημα ψύξης
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 630 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 180 mm
Υγρό σύστημα ψύξης
Γερμανία
Έτος κατασκευής : 1962
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 630 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 200 mm
Μέγιστη ταχύτητα περιστροφής του άξονα των τροχών λείανσης : 18000 1/min
Διάμετρο ενός νέου τροχού λειάνσεως : 400 mm
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 630 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 200 mm
Μέγιστη ταχύτητα περιστροφής του άξονα των τροχών λείανσης : 18000 1/min
Διάμετρο ενός νέου τροχού λειάνσεως : 400 mm
Αυστρία








































