Κυλινδρικό τρόχισμα TOS

/%CE%9A%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1?year_t=1995&country=3
Έτος κατασκευής : 1987
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 630 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 280 mm
Μέγιστο βάρος του άξονα μεταξύ των κέντρων : 70 kg
Ύψος μηχανής : 1500 mm
Δημοκρατία Της Τσεχίας
Έτος κατασκευής : 1984
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 2000 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 400 mm
Δημοκρατία Της Τσεχίας
Έτος κατασκευής : 1982
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 1000 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 250 mm
Η συνολική ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας : 22 kW
Βάρος μηχανής : 5.7 t
Δημοκρατία Της Τσεχίας
Έτος κατασκευής : 1986
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 1000 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 250 mm
Η συνολική ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας : 22 kW
Βάρος μηχανής : 5.7 t
Δημοκρατία Της Τσεχίας
Έτος κατασκευής : 1981
Μέγιστο μήκος της λείανσης (άξονα) : 630 mm
Μέγιστη διάμετρος της λείανσης (άξονα) : 250 mm
Μέγιστο βάρος του άξονα μεταξύ των κέντρων : 300 kg
Δύναμη της μονάδας άξονα των τροχών λείανσης : 19 kW
Δημοκρατία Της Τσεχίας