Τόρνους ŠKODA
Έτος κατασκευής : 1979
Μέγιστο μήκος της στροφής : 10000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω από το κρεβάτι (max) : 2500 mm
Βάρος τεμαχίου με σταθεροποιείται (max) : 100000 t
Σταθερή υπόλοιπο
Μέγιστο μήκος της στροφής : 10000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω από το κρεβάτι (max) : 2500 mm
Βάρος τεμαχίου με σταθεροποιείται (max) : 100000 t
Σταθερή υπόλοιπο
Ολλανδία
Έτος κατασκευής : 1985
Μέγιστο μήκος της στροφής : 4000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω από το κρεβάτι (max) : 1320 mm
Διάμετρος στροφής πάνω cross slide (max) : 950 mm
Βάρος τεμαχίου μεταξύ κέντρων (max) : 14 t
Μέγιστο μήκος της στροφής : 4000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω από το κρεβάτι (max) : 1320 mm
Διάμετρος στροφής πάνω cross slide (max) : 950 mm
Βάρος τεμαχίου μεταξύ κέντρων (max) : 14 t
Δημοκρατία Της Τσεχίας
Έτος κατασκευής : 2015
Μέγιστο μήκος της στροφής : 8000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω από το κρεβάτι (max) : 1600 mm
Διάμετρος στροφής πάνω cross slide (max) : 1250 mm
Βάρος τεμαχίου μεταξύ κέντρων (max) : 45 t
Μέγιστο μήκος της στροφής : 8000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω από το κρεβάτι (max) : 1600 mm
Διάμετρος στροφής πάνω cross slide (max) : 1250 mm
Βάρος τεμαχίου μεταξύ κέντρων (max) : 45 t
Δημοκρατία Της Τσεχίας
Έτος κατασκευής : 1989
Μέγιστο μήκος της στροφής : 6000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω από το κρεβάτι (max) : 2000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω cross slide (max) : 1600 mm
Ατράκτου οπή : 380 mm
Μέγιστο μήκος της στροφής : 6000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω από το κρεβάτι (max) : 2000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω cross slide (max) : 1600 mm
Ατράκτου οπή : 380 mm
Ολλανδία
Έτος κατασκευής : 1987
Μέγιστο μήκος της στροφής : 2000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω από το κρεβάτι (max) : 400 mm
Μέγιστο μήκος της στροφής : 2000 mm
Διάμετρος στροφής πάνω από το κρεβάτι (max) : 400 mm
Δημοκρατία Της Τσεχίας
Καθολικής τόρνους ŠKODA
Καθολικής τόρνους ŠKODA S R [1]Καθολικής τόρνους ŠKODA SUR 260/2000 [1]
Βαρύ καθήκον τόρνους ŠKODA
Βαρύ καθήκον τόρνους ŠKODA SUA 125P / 12 м [1]Βαρύ καθήκον τόρνους ŠKODA SUA 125/4000P [1]
Κάθετοι τόρνοι πυργίσκος ŠKODA
Κάθετοι τόρνοι πυργίσκος ŠKODA SK-50 A [1]







































